Savjetovanje

  • SAP savjetodavne usluge: arhitektonsko. poslovno, funkcionalno i tehničko savjetovanje za SAP BRIM komponente rješenja
  • Integracija usluga: za SAP BRIM i ostale BSS komponente uz mrežu i OSS elemente
  • SAP Basis usluge: postavljanje i održavanje kompleksnih okruženja, visokodostupnih, geografski redudantnih i rješenja za oporavak od katastrofe

Profesionalne usluge

Altima tehnička podrška obuhvaća:

  • sustav za usluge održavanja
  • savjetovanje, podršku i profesionalne usluge

Više detalja u dokumentu Altima_Verso_Customer_Support_Guide_v3.01_2015-03-10

Razvoj softvera

Jučer:

  • PHP web aplikacije
  • Poslovna logika zasnovana na Oracleu
  • Java SE adapter aplikacije

Danas:

  • Feature rich Web 2.0 aplikacije
  • Java EE SOA komponente i ESB arhitektura
  • Strateško partnerstvo sa SAP-om

Sutra:

  • Poslovna analitika inteligencija
  • Sukladnost s TMF-om: TAM, SID, eTOM
  • SaaS – korisničke aplikacije u oblaku
  • PaaS – obračun, terećenje i naplata u oblaku

Technical Support Center (TSC)

TSC je primarni resurs za rješavanje svih tehničkih pitanja i problema vezanih za rješenja koja podržava Altima. Korisnici pristupaju TSC-u preko web sučelja ili telefonom (e-pošta i faks također su podržani). Korisnik unosi podatke o incidentu i određuje prioritet. Vrijeme odziva je do 60 minuta od prijave problema (javlja se dežurni inženjer). Vrijeme odaziva i sheme eskalacije ovise o ugovoru o održavanju i podršci te o SLA s korisnikom. Korisnik na TSC portalu vidi status problema i dobiva obavijesti o napretku SMS porukama ili e-poštom.

http://support.altima.hr

Verso/Altima sustav za podršku i održavanje pružaju korisnicima 24*7*365 kanal komunikacije na globalnoj (Global Support Centre – GSC) i regionalnoj razni (Regional Support Centre).

Support Coverage Address Hours of Operation * Methods of Access Languages supported Product supported
Worldwide Horvatova 80A
10010 Zagreb
Croatia
Working hours or 365/24/7 +385 1 6596699
support@verso.hr

http://support.altima.hr

Croatian English Complete
ALTIMA/VERSO
product portfolio

* Hours of Operation will depends on support contract terms and conditions agreed

Support Coverage Address Hours of Operation * Methods of Access Languages supported Product supported
Slovenia Belo 17,
1215 Medvode,
Slovenia
Working hours
or
365/24/7
+386 (51) 322 625
support@verso.hr

http://support.altima.hr

English
Slovenian
All ALTIMA/VERSO
product portfolios
Bosnia and Herzegovina Emerika Bluma 23,
71000 Sarajevo
Bosnia and Herzegovina
Working hours
or
365/24/7
+387 33 264 810
support@verso.hr

http://support.altima.hr

English
Bosnian
All ALTIMA/VERSO
product portfolios
Kosovo Agim Ramadani
p.n.,10000
Pristina, Kosovo
Working hours
or
365/24/7
+386 49 66 33 66
+387 33 29 53 29
support@verso.hr

http://support.altima.hr

Albanian
Turkish
English
Croatian
All ALTIMA/VERSO
product portfolios
Albania Rs. Ismail Qemali,
P.7/1, Shk.2,Ap.
4/C, Tirana,
Albania
Working hours
or
365/24/7
+355 67 600 40 40
+355 69 600 40 40
support@verso.hr

http://support.altima.hr

Albanian
English
All ALTIMA/VERSO
product portfolios
Turkey Konaklar Mah.
Bahar Sokak 2/2, 4
Levent Besiktas
Istanbul, Turkey
Working hours
or
365/24/7
+90 212 282 30 27
support@verso.hr
Turkish
English
All ALTIMA/VERSO
product portfolios

* Hours of Operation will depends on support contract terms and conditions agreed